METEOROLOGIA
Les conseqüències del 'Leslie', en imatges
fcasals45470824 residents stand by a car swept away by floods on october 15 181015093031 /
El 'Leslie', la tempesta tropical anteriorment coneguda com a huracà, es va endinsar a Europa a mitjans del cap de setmana i aquest dilluns continua causant estralls al seu pas pel continent. Una trentena de persones van resultar ferides a Portugal per culpa de la borrasca, que ha deixat almenys sis morts a França. A Catalunya i la resta d’Espanya els seus efectes s’han plasmat en inundacions, talls de carreteres, rius desbordats i altres danys en infraestructures. Aquestes són algunes de les imatges més destacades.
Aiguat a Carcassona.
El riu Foix, a l’altura de Cubelles, ben crescut. /
La ronda Litoral de Barcelona, col·lapsada aquest dilluns després de la tempesta. /
Inundacions a Villegailhenc, al sud de França. /
Motos tombades pel vendaval de la matinada passada a Barcelona. /
El riu Francolí, al seu pas per Tarragona. /
Barcelona, vista des de Montjuïc, aquest dilluns a primera hora del matí. /
Un bomber transporta un noi en plena riuada, a Trebes, França /
Un veler, embarrancat a Palma. /
El riu Freser, a l’entrada de Ribes, aquest dilluns. /
Obertura de comportes a Baells. /
- Per obres Tancarà durant un any el passadís que connecta l'L1 i l'L5 a plaça de Sants
- En pressó preventiva Mor als 32 anys la ‘influencer’ Klaudia Zakrzewska després de ser atropellada per la cantant Gabrielle Carrington
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: "En lloc d'anar tota l'estona a la mateixa intensitat, fes tres minuts a ritme ràpid i tres minuts a ritme tranquil"
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez acaba magistralment, a Jerez, amb el domini de Bezzecchi
- Ensurt a l’Àfrica Una dotzena de programadors musicals espanyols confinats en un hotel de Mali arran d’una onada d’atacs i explosions
