La interlocutòria del crim
El jutge ressalta la conducta de menyspreu d'Ana Julia als pares de Gabriel Cruz
Recalca que l'assassina confessa del nen va contribuir activament a fer creure als pares que era viu
El titular del Jutjat d’Instrucció número 5 d’Almeria, Rafael Soriano, ha remarcat la "conducta de menyspreu" cap als pares del nen Gabriel Cruz que va mantenir durant la recerca del menor l’autora confessa de la seva mort, Ana Julia Quezada, recalcant que va contribuir activament a fer-los creure que era viu.
Així queda reflectit en la interlocutòria dictada pel magistrat per continuar la causa pel procediment del tribunal del jurat, en la qual Quezada hi figura com a investigada per un delicte d’assassinat, dos delictes de lesiones psíquiques i dos delictes contra la integritat moral, al qual ha tingut accés Efe.
En la seva argumentació sobre els delictes contra la integritat presumptament comesos contra Ángel Cruz i Patricia Ramírez, Soriano assenyala que de forma "indiciària" i davant l’"enrenou mediàtic que es va produir i les tasques incessants de recerca" del Gabriel, en comptes d’"adoptar una posició passiva o d’espera" va donar activament esperances als pares.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- Educació a Catalunya Els campus d'estiu universitaris per a estudiants d'ESO es multipliquen a Catalunya
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google