El cas, sota secret de sumari
Tres detinguts per la presumpta violació a una menor en una platja de Sant Sebastià

playa
Una jove menor d’edat ha sigut víctima la matinada d’aquest divendres d’una presumpta violació a Sant Sebastià, que ha passat, pel que sembla, a la platja de la Zurriola i per la qual estan detinguts tres homes, dos també menors, i un tercer d’uns 20 anys.
Segons han informat fonts municipals, com a conseqüència de la denúncia interposada davant de la Guàrdia Municipal de la ciutat, tres joves han sigut arrestats i són encara en dependències policials acusats dels delictes d’agressió sexual i robatori, ja que a un se li han confiscat pertinences de la víctima.
Notícies relacionadesDe moment no ha transcendit cap dada de la víctima, tret que es tracta d’una noia adolescent, ni de les circumstàncies en què s’han produït els fets o interposada la denúncia. Aquestes fonts han precisat que el cas es troba sota secret de sumari.
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament que l’alcalde, Eneko Goia, ha convocat a primera hora d’aquest matí amb caràcter urgent ha durat tot just un quart d’hora i en ella el primer edil s’ha limitat a donar compte als grups polítics de les escasses dades dels que disposava fins al moment, per la qual cosa han acordat esperar que la investigació avanci per decidir qualsevol tipus d’iniciativa.
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Requeriment de la UE Hisenda té pendent que milers d’autònoms puguin facturar sense IVA
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Entrevista Pablo Duchement, pèrit judicial: «No tot el ‘bullying’ és una qüestió d’autoestima, hi ha nens que són psicòpates»
- Tractaments La IA entra a Urgències per prevenir el suïcidi
- Ressuscitar el referèndum
- Barcelona, protagonista La Granja Vendrell reneix aliena a les modes
- TELEVISIÓ I MAS Sarah Santaolalla i els fatxes