Sense ferits

Tallada la línia R15 entre Móra la Nova i Pradell pel descarrilament d'un tren mercaderies

Establert un servei alternatiu per carretera entre Reus i Móra la Nova

Trens aturats a l’estació de Granollers Centre de Renfe, on hi ha hagut problemes i endarreriments pel robatori de cable. / JOSEP GARCIA

Trens aturats a l’estació de Granollers Centre de Renfe, on hi ha hagut problemes i endarreriments pel robatori de cable.
mora

/

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La circulació de trens de la línia R15 es troba parada entre Móra la Nova i Pradell des de les 21.30 hores d’aquest dimecres a causa del descarrilament d’un tren de mercaderies, segons va informar la gestora d’infraestructures ferroviàries Adif. Les mercaderies que transportava el comboi descarrilat no eren perilloses.

Notícies relacionades

L’incident va tenir lloc a l’estació dels Guiamets. Van descarrilar quatre vagons, uns dels quals va bolcar. La incidència no ha provocat danys personals, però ha originat desperfectes importants tant al tren afectat com a la infraestructura.

Per aquest tram de la línia Barcelona-Reus-Móra la Nova circulen trens regionals i, per facilitar la mobilitat dels usuaris, Renfe ha establert un servei alternatiu per carretera entre Reus i Móra la Nova.