Llibertat per als 6 joves investigats per la violació múltiple de Molins de Rei
La jutge de Sant Boi els ha retirat el passaport i ha dictat una ordre allunyament que els impedeix acostar-se a la víctima
També els ha requisat els terminals mòbils per posar-los al servei dels investigadors que porten aquest cas
Els sis joves que els Mossos d’Esquadra van arrestar la setmana passada com els presumptes autors d’una agressió sexual múltiple patida per una noia el maig passat a Molins de Rei (Baix Llobregat) estan en llibertat amb mesures cautelars.
El Jutjat d’Instrucció 1 de Sant Boi va interrogar els sis homes en relació amb la presumpta agressió sexual a una dona, major d’edat, el 19 de maig passat a Molins de Rei. La jutge, després de prendre’ls declaració, va acordar les mesures sol·licitades per la Fiscalia: llibertat provisional, retirada de passaport, compareixences periòdiques per a cinc d’ells, ordre d’allunyament de la víctima i prohibició de comunicació amb ella per cap mitjà, i dipositar els terminals telefònics a fi de comprovar si contenen elements de valor per a la investigació.
Els fets van passar cap a les 6 de la matinada, quan la víctima sortia de la discoteca Be Disco, al polígon industrial El Pla de Molins de Rei. Segons relata la denúncia, avançada per la cadena SER, mitja dotzena de nois van abordar la jove i la van portar fins a un vehicle. La van ficar al maleter i la van agredir sexualment. La van abandonar a Sant Boi, que està a un quart d’hora amb cotxe de Molins. Va aparèixer a l’aparcament dels Ferrocarrils de la Generalitat.
Va mossegar un agressor per defensar-se
Notícies relacionadesSegons la denúncia, la dona no recorda com hi va arribar. Tenia la roba esquinçada i estava molt angoixada. A l’Hospital de Sant Boi li van fer una exploració i van determinar que havia sigut agredida sexualment.
La víctima va explicar que recordava haver mossegat al coll un dels violadors per defensar-se. Una possible ferida, clau pels investigadors per intentar identificar-lo i relacionar-lo directament amb aquesta agressió sexual múltiple.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE