Un nadó d'11 mesos mor de meningitis al Parc Taulí
La nena residia al Pla d'Urgell i anava a una guarderia a Mollerussa
tauli3 /
Un nadó d’11 mesos d’una família resident a Golmés (Lleida) va morir el cap de setmana passat a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell (Vallès Occidental) a causa d’una sèpsia pneumocòccica (meningitis).
Metges del Departament de Salut es van reunir divendres, al tenir notícia del cas, amb els pares d’alumnes de la guarderia de la nena –a Mollerussa (Pla d’Urgell)– i també amb tècnics municipals, ja que la nena feia un curs a la piscina municipal. En principi, no hi ha risc de contagi.
La meningitis és una malaltia infecciosa greu causada per un bacteri anomenat meningococ, informa el Canal Salut. A mitjans de gener, una altra nena de 17 mesos va morir a Girona.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La UE busca un acord per finançar Ucraïna amb la seva credibilitat en joc
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Tres hores de descontaminació
- Alerta veterinària Mostres de pesta porcina del laboratori registrat s’analitzaran a Madrid
- La xacra de la corrupció El cas Plus Ultra va blanquejar diners de "persones amb sancions"
- La crisi residencial Catalunya regula el lloguer de temporada i d’habitacions per tal d’evitar fraus
- Inversions públiques El Govern defensa que Catalunya rep més diners que amb Rajoy
