Diumenge a la tarda
Detinguda una noia per agredir a cops de martell el seu pare a Madrid
L'home, que va rebre diversos cops al cap, està ferit molt greu
madrid
Un home de 68 anys va resultar ferit molt greu al ser agredit per la seva filla, de 23 anys, que li va donar diversos cops de martell al cap, aquest diumenge a la tarda en un carrer del districte Centro de Madrid.
Un portaveu d'Emergències de l'Ajuntament de Madrid ha declarat a Efe que l'agressió va passar cap a les 19.40 hores i és investigada per la Policia Nacional.
Les assistències de Samur-Protecció Civil van atendre l'home, el van estabilitzar i el van traslladar a l'Hospital Clínic, on va ingressar en estat molt greu.
Notícies relacionadesUn portaveu de la Policia Nacional ha informat a Efe que l'agressora és la filla del ferit.
La mateixa font ha afegit que l'home és intervingut quirúrgicament a l'hospital.
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Crisi sanitària Illa donarà explicacions sobre la pesta porcina al Parlament a petició pròpia després del veto al pla de Junts
- A Sevilla Hisenda es compromet a publicar les balances fiscals en ple pols pel finançament autonòmic
- Entre el 18 i el 22 de desembre La Generalitat, l’AMB i Barcelona decidiran les tarifes del 2026 del transport públic una setmana abans de Nadal
- Recurs a la comissió de garanties Els crítics d’ERC a Barcelona impugnen el congrés per elegir el nou líder
