DRAMA A LA CARRETERA
Tres morts al xocar un turisme i un camió a l'AP-7
Les víctimes tenen 21, 25 i 26 anys
L'accident s'ha produït a l'altura de Sant Celoni

abertran39511034 els mossos d esquadra treballant a la zona de l ap 7 on ha t170731132308 /
L'operació sortida de l'agost ha començat dramàticament a les carreteres catalanes. Tres persones han mort aquest dilluns a la matinada en un accident de trànsit a l'autopista AP-7, a l'altura de Sant Celoni (Vallès Oriental). El sinistre s'ha produït quan un turisme i un camió han xocat en el sentit sud de la via, al punt quilomètric 105, segons han informat fonts dels Mossos. Les víctimes són tres joves de 21, 25 i 26 anys, segons el SEM.
Com a conseqüència del sinistre, han quedat tallats a la circulació dos carrils de l'autopista.
Dos morts més
Notícies relacionadesDues persones més han mort el cap de setmana en accidents de trànsit. Una de les víctimes és un motorista que va caure dissabte a l'autopista C-32, al seu pas per Arenys de Mar (Maresme). Amb aquesta ja són 30 les persones que han perdut la vida aquest any en accidents de moto.
L'altre víctima és el conductor d'una furgoneta que es va accidentar diumenge a la C-14, a Artesa de Segre (Noguera). La furgoneta, que anava en direcció a Lleida, va perdre el control per causes que encara s'investiguen, va xocar contra un pas de formigó i va quedar bolcada a la calçada.
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Successos Una pacient psiquiàtrica se suïcida després d’esperar 48 hores a urgències
- Mobilitat Castelldefels es desmarca amb una ZBE que eximeix de multes els residents