Detingut un home per travessar nedant i nu la Fontana de Trevi de Roma
Mitjans locals assenyalen que l'individu és un espanyol de 30 anys
Un home va travessar nedant i despullat la Fontana de Trevi de Roma (Itàlia) aquest dimecres davant la mirada de centenars de turistes que s'apilaven al voltant del monument, segons van informar dimecres els mitjans locals, que van difondre vídeos dels fets.
El diari 'Il Corriere della Sera' va assenyalar que l'home, després de ser detingut, va assegurar que es deia Manolo, que tenia 30 anys i que era de nacionalitat espanyola, si bé les autoritats encara intenten confirmar aquesta informació.
Segons es pot veure a les gravacions recollides pels turistes, l'home va travessar nu i a braça la font sense ser interromput en cap moment, i fins i tot va arribar a ser aclamat per les persones que l'observaven. Quan surt de la font, és detingut per un agent municipal.
Notícies relacionadesEl mateix mitjà assegura que, mentre era conduït pels agents, que el van tapar amb una tela, l'home va intentar, sense èxit, d'escapar-se, i va ferir lleument un dels policies. Per això ha sigut acusat de resistència a l'autoritat i violència contra un oficial públic.
Les seves pertinences i documents han sigut localitzats al costat de la icònica font romana i les autoritats miren d'aclarir ara la seva verdadera identitat.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Quant cobra un autònom de baixa? Aquestes són les xifres del 2025
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas aclareix si és millor menjar abans o després d’entrenar
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Intel·ligència artificial Una recerca d'UManresa sobre ètica demostra que la intel·ligència artificial cau en les mateixes contradiccions que les persones
- Educació a Catalunya Els rostres de l’abandonament escolar: «Acabes renunciant per no endeutar els teus pares o per no saber on acudir»
