PREMI D'EL PERIÓDICO
Núria Espert surt de la llista de candidats a Català de l'Any
/
Núria Espert ha quedat descartada del premi Català de l'Any 2015, convocat per EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, malgrat la seva dilatada i consolidada trajectòria internacional com a actriu, directora i empresària de teatre.
Les personalitats que encara aspiren al guardó són el tenor Josep Carreras, el cantant Pau Donés, el periodista Josep Maria Espinàs, el cirurgià Joan Pere Barret i el fundador de l'oenagé Proactiva Open Armas, Òscar Camps.
Notícies relacionadesEls lectors poden seguir votant pel seu candidat favorit per tres vies: a través de la pàgina web www.cataladelany.cat; del telèfon, trucant al 905 955 903, o amb un SMS al 25152 amb la paraula CATALA i, després d'un espai, el nom d'un dels candidats. Totes les persones que participin en la votació rebran una subscripció gratuïta a l'edició digital d'EL PERIÓDICO.
Els candidats que aconsegueixen menys suports dels lectors són eliminats d'un en un. El premi s'entregarà en una gala el 7 d'abril.
- Tradicions Aquestes són les principals novetats del Carnval 2026 de Tarragona, del 6 al 17 de febrer
- Enquesta de l’ICPS Més de dretes, menys feministes i partidaris de limitar la immigració: un sondeig mostra la deriva dels joves catalans
- En classe turista Iberia limita a 99 euros el preu dels bitllets d’avió entre Madrid i Barcelona per la crisi de l’AVE
- Futbol L’Ajuntament aprova presentar la candidatura del Camp Nou per a la final de la Champions del 2029
- Successos Els Mossos investiguen un robatori a casa del porter del Barça, el sallentí Joan Garcia
