NOU ASSASSINAT MASCLISTA
Mor una dona apunyalada pel seu marit a València
L'agressor, de 77 anys, quatre més que la víctima, s'ha suïcidat
Una dona de 73 anys ha mort a València apunyalada a mans suposadament del seu marit, de 77, que posteriorment s'ha suïcidat.
Segons sembla, ha sigut la filla del matrimoni qui ha trobat aquest migdia els dos cadàvers a l'anar al domicili familiar, situat al carrer de Marino Albesa, al barri d'Aiora.
Notícies relacionadesLes primeres investigacions apunten que l'home ha matat la seva dona amb una arma blanca i després s'ha suïcidat, en el primer cas mortal de violència masclista a la ciutat de València aquest any.
Segons les mateixes fonts, no consten antecedents ni denúncies prèvies per maltractaments en el matrimoni.
Temes:
- A Mejorada del Campo Els llimbs de les 2.000 cases il·legals a Mejorada del Campo, a nou quilòmetres de Madrid: «Paguem impostos però no tenim serveis»
- Radiografia de les edificacions irregulars Espanya suma almenys 665.500 habitatges il·legals, la majoria a Andalusia i València
- Caos ferroviari Les obres als túnels del Garraf arrenquen aquest dilluns i posen en perill la mobilitat al sud de Barcelona durant almenys tres mesos
- Marc Masip, expert en addicció tecnològica: «La relació entre consum de xarxes i problemes de salut mental no és de correlació, és de causalitat»
- Mobilització docent La vaga de professors a Barcelona, Barcelonès i Baix Llobregat arrenca aquest dilluns una setmana d’aturades a tot Catalunya
