Un policia local és apunyalat en un intent de robatori a Malgrat de Mar
L'agent, traslladat greu a l'Hospital de Can Ruti, estava fora de servei
Els testimonis descriuen a l'agressor com un home alt, calb i amb samarreta blanca
Un policia local de Lloret ha resultat ferit de gravetat aquesta tarda quan era a la localitat de Malgrat de Mar, fora de servei, i ha sigut víctima d'un intent de robatori amb violència. L'agent ha sigut ferit amb una arma blanca i traslladat en estat "greu" a l'Hospital de Can Ruti de Badalona.
Alguns testimonis han ofert una primera descripció de l'agressor, un home alt, calb, que vestia una samarreta blanca i que ha fugit del lloc de l'agressió en un Seat Ibiza de color blanc. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació i s'ha facilitat la descripció a totes les patrulles i policies locals del Maresme i Barcelona per a la seva identificació i detenció.
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»