Un policia local és apunyalat en un intent de robatori a Malgrat de Mar
L'agent, traslladat greu a l'Hospital de Can Ruti, estava fora de servei
Els testimonis descriuen a l'agressor com un home alt, calb i amb samarreta blanca
Un policia local de Lloret ha resultat ferit de gravetat aquesta tarda quan era a la localitat de Malgrat de Mar, fora de servei, i ha sigut víctima d'un intent de robatori amb violència. L'agent ha sigut ferit amb una arma blanca i traslladat en estat "greu" a l'Hospital de Can Ruti de Badalona.
Alguns testimonis han ofert una primera descripció de l'agressor, un home alt, calb, que vestia una samarreta blanca i que ha fugit del lloc de l'agressió en un Seat Ibiza de color blanc. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació i s'ha facilitat la descripció a totes les patrulles i policies locals del Maresme i Barcelona per a la seva identificació i detenció.
Temes:
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi