TEMPORAL A CATALUNYA
La pluja inunda baixos i altera el trànsit a l'àrea metropolitana
Vallirana, Sant Joan Despí, Esparreguera o Sant Feliu de Llobregat han superat els 60 litres per metre quadrat

Diversos ciutadans es protegeixen de la pluja, aquest diumenge a Barcelona. /
Les fortes pluges que han descarregat aquest diumenge principalment a l'àrea de Barcelona, Baix Llobregat i Vallès Occidental han inundat baixos i garatges i han dificultat la circulació en algunes vies, com les rondes de Barcelona. Entre les 12.00 i les 18.00 hores, el servei d'emergències de la Generalitat ha rebut 393 trucades de ciutadans, la majoria per inundacions, filtracions i incidències de trànsit.
Per la seva part, els Bombers han realitzat, entre les 15.00 i les 17.00 hores, un total de 70 sortides, la majoria concentrades a les comarques del Baix Llobregat i el Vallès Occidental. 13 de les sortides han estat a Terrassa. Una d'aquestes intervencions ha consistit a rescatar una conductora que havia quedat atrapada a l'interior del seu vehicle a sota d'un pont situat entre l'avinguda Vallès i la carretera de Rubí.
En poblacions com Vallirana, Sant Joan Despí, Sant Feliu de Llobregat o Esparreguera s'han superat els 60 litres per metre quadrat. Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), en 30 minuts han caigut 27 litres a Barcelona ciutat, 22 a Sabadell i 20 litres al Prat de Llobregat.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- Un astre etern Messi esborra la síndrome de l’impostor a l’Inter Miami
- Exposició Retrobament de Miró i l'Orant a Solsona
- El Barça segella l’acord amb Nico
- POLÈMICA Madrid canvia la llei per donar més control als concerts del Bernabéu
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- 16 quilòmetres més BCN estrenarà llums de Nadal a la Via Laietana, a Aragó i la Gran Via
- ACTES Gonzalo Rodés presidirà el consell per al centenari de l’Exposició del 29
- Eleccions Cristina Vallejo Ros, nova degana dels advocats de Barcelona