Mor un turista espanyol al caure d'un penya-segat a Noruega
La primera mort accidental registrada a la zona obre el debat sobre la conveniència de posar tanques al mirador
Un turista espanyol va morir aquest dimarts al caure del cim del Preikestolen (el Púlpit), una formació rocosa a més de 600 metres d'altura al sud de Noruega i que és una popular atracció turística, informen mitjans locals.
El jove, Diego G. C., estava a punt d'abandonar el mirador amb un grup quan va decidir fer algunes fotos més, i seguidament es va precipitar al buit, segons explica el diari local 'Strandbuen', citant testimonis d'altres turistes.
Una unitat d'escaladors, recolzats per un helicòpter, van poder recuperar el seu cos i portar-lo a l'Hospital Universitari de Stavanger perquè li practiquessin una autòpsia.
Segons el xèrif local Odd-Bjorn Næss, es tracta de la primera vegada que un turista cau accidentalment des de la Roca del Púlpit. El succés ha obert el debat sobre si seria necessari instal·lar barreres de seguretat en aquest monument natural.
Els turistes que visiten la Roca solen mantenir-se a una certa distància de la vora, i els més atrevits opten per acostar-se al precipici avançant asseguts o fins i tot reptant pel terra, ja que no hi ha cap mesura de protecció.
Una portaveu del Ministeri espanyol d'Afers Estrangers i de Cooperació ha assenyalat que la cònsol a Oslo es manté en contacte amb la família del noper ajudar-los amb els tràmits de repatriació del cadàver, però ha refusat donar detalls sobre la identitat de la víctima o les circumstàncies del succés.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- La nova vida de Lamine Yamal
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols