Detingut un amic del segrestador que va matar la nena a Almeria
El raptor no ha confessat ni els motius ni les circumstàncies de l'assassinat
El segon detingut pelsegrestde lanena de 16 mesos trobada morta aquest dijous en una bassa d'aigua aAlmeriaés un amic del suposat segrestador, que podria haver encobert els fets durant la recerca efectuada per la Guàrdia Civil l'última setmana.
Fonts de la investigació han informat que el segon detingut, que va ser arrestat a les 20.20 hores, és Raúl R. F., de 25 anys i veí de Fiñana, que està declarant davant la Guàrdia Civil.
L'autor confés del crim, Jonathan Moya González, de 25 anys, va ser detingut en un 'cortijo' de la seva família al paratge de Camino Real de Abrucena, en un nucli aïllat de la comarca de Nacimiento, on s'amagava davant l'ampli operatiu de recerca desplegat per la Guàrdia Civil.
Notícies relacionadesDesprés de diverses hores d'interrogatori a la Comandància de la capital almerienca, el jove, que compta amb diversos antecedents, va confessar que havia matat la nena, cosa que va permetre la localització del cadàver en una bassa d'aigua, però no les circumstàncies ni els motius ni el dia en què ho va fer. La desaparició de la nena va ser denunciada dijous de la setmana passada per la mare, que aparentment hauria iniciat una relació amb el suposat segrestador, Jonathan Moya González.
Els forenses de l'Institut de Medicina Legal de la capital almerienca practicaran aquest divendres l'autòpsia al cadàver de la nena per intentar determinar les causes exactes de la mort, mentre la investigació continua sota secret per ordre del Jutjat d'Instrucció número 2 d'Almeria.
- Futbol De Kubala a Simeone: els antecedents del Barça contra l’Atleti per somiar en la remuntada
- Aena enderroca pàrquings i crea un espai natural per desbloquejar davant Europa l’ampliació de l’aeroport de Barcelona-El Prat
- Normativa La Unión Europea es pronuncia sobre la balisa V16 i confirma que la podràs utilitzar sense problemes fora d’Espanya
- Mesura del Govern Un dictamen sobre el registre de grans tenidors de vivenda qüestiona les dades que s’exigeixen als propietaris
- Judici Nova condemna per al professor de bateria de Quart a qui ja havien imposat 26 anys i mig de presó per abusar d'alumnes
