COMUNICACIÓ
El resultat electoral a França i Grècia, a 'El informativo'
Els alumnes de sisè de primària s'examinen avui i demà per avaluar si el sistema educatiu català progressa adequadament
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el canvi de rumb que suposa per a Europa la jornada electoral d'ahir a França i Grècia, i també les incerteses que genera als mercats. A més, Mariano Rajoy ha anunciat decisions importants en el sector financer al Consell de Ministres de divendres i ja ha avançat que injectarà diner públic per salvar Bankia.
A Catalunya, els alumnes de sisè de primària s'examinen avui i demà en les primeres proves després de la supressió de la sisena hora lectiva. I a Barcelona, desenes de concentrats han protestat per l'ordre d'enderrocament de Vil·la Urània, en què la demolició ha estat finalment ajornada.
Finalment, Ana Torroja ofereix una actuació en exclusiva a EL PERIÓDICO i interpreta en acústic la cançóNo me canso.
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- CAS ZAPATERO Les deu joies més valuoses que la UDEF va trobar al despatx de Zapatero, amb un collar d’or blanc i diamants de 278.000 euros
- Auge a l’estiu ‘Murdoku’, la barreja del sudoku i cluedo que arrasa amb més de 140.000 exemplars venuts
