SENTÈNCIA JUDICIAL
Condemnat a sis anys de presó l'expresident d'Anesvad per una apropiació milionària de donatius
José Luis Gamarra haurà de tornar més de tres milions a l'oenagé
José Luis Gamarra. /
L'expresidentde l'oenagé Anesvad José Luis Gamarra ha estatcondemnat a sis anys de presó i a indemnitzar l'organització amb 3.263.189 euros per un delicte continuat d'apropiació indeguda de fons, amb l'atenuant de reparació parcial del dany causat.
La secció primera de l'Audiència Provincial de Biscaia, en una sentència feta pública aquest dimecres, també ha condemnat dos directius més d'Anesvad,Francisco Martínez Fernández iJosé Miguel Sustacha Olabe, exdirector financer i exdirector general respectivament, a penes de 21 mesos de presó pel mateix delicte.
Els tres directius d'aquesta oenagé amb seu a Bilbao estaven acusats d'haver sostret 7,5 milions d'euros dels fons que arribaven mitjançant donatius a Anesvad entre els anys 1996 i 2006.
- Anagennisi Tour Aarón Martínez, l’adolescent que fa art amb un boli Bic, estrena la seva primera exposició
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
- Pintura Paula Bonet denuncia un nou atac a la seva galeria d’art després de l’absolució del seu assetjador
