DENÚNCIA D'UN CIRURGIÀ
Imputada la clínica Corporación Dermoestética de València per un presumpte delicte d'estafa continuada
La fiscalia de València portarà la clínica Corporación Dermoestética de la ciutat als tribunals per un presumpte delicte d'estafa continuada, segons ha informat TV-3.
Després d'estudiar la denúncia del cirurgià Jaume Serra que treballava a la clínica i que assegurava que aquesta cobrava les pròtesis mamàries de les pacients per un preu superior al real, la fiscalia de València ha traslladat a un jutjat penal la instrucció del cas.
Segons Serra, l'empresa explicava a les pacients que els implantarien unes pròtesis de gamma alta i comptes d'això en col·locaven unes de qualitat i preu inferior.
Denúncies a Albacete i Castelló
La fiscalia de València estudia altres denúncies contra Corporación Dermoestética a Albacete i Castelló, on l'empresa té altres clíniques. Tal com expliquen fonts judicials, 24 pacients presumptament estafades ja han estat identificades i s'estudia si hi ha més casos.
Així mateix, almenys dues de les pacients suposadament estafades han exposat el seu cas a la conselleria de Sanitat valenciana. Segons les afectades, la primera resposta de l'Administració va ser que el Govern no tenia competències en medicina privada. No obstant, al conèixer que el cas es va denunciar a la fiscalia, la conselleria va rectificar i es va entrevistar la setmana passada amb les pacients.
- BÀSQUET | LLIGA ENDESA El Barça més feble tanca una ratxa negra de derrotes a Saragossa
- BÀSQUET UNIVERSITARI Aday Mara continua fent història amb Michigan i jugarà la final de l’NCAA
- CICLISME Un Pogacar voraç firma una altra obra mestra a Flandes
- TENNIS Rafa Jódar rep a Marràqueix el seu primer títol professional als 19 anys
- Un reforç valuós Cancelo es guanya el jornal
