SUCCESSOS
Una nena de 3 anys i l'àvia moren en un altre incendi a Guadalajara
Una nena de tres anys i la seva àvia, d'uns 45, van morir ahir per inhalació de fum a conseqüència de l'incendi que es va produir en un bloc de pisos a Guadalajara. El foc es va originar, per causes que encara no s'han precisat, al voltant de les 16.15 hores al primer pis. La nena i la dona, que eren al tercer, van ser rescatades pels bombers. Els serveis mèdics van intentar sense èxit reanimar la dona al lloc dels fets, mentre que la nena va morir poc després a l'hospital.
Els bombers van haver de desallotjar també diversos veïns, cinc dels quals --entre ells un nen de dos anys-- van necessitar atenció mèdica per inhalació de gasos.
Temes:
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
