Oci
Juga al Wordle i a la resta de passatemps ‘online’ d’EL PERIÓDICO
Sopa de lletres, sudoku i crucigrames, entre d’altres

barcelona/Captura de pantalla 2022-03-18 a las 10.28.00.png
EL PERIÓDICO DE CATALUNYA ofereix als seus usuaris una selecció de passatemps per disfrutar del temps lliure. Des d’avui els usuaris registrats i subscriptors poden jugar al crucigrama, la sopa de lletres, el sudoku i al nou joc de moda, el Wordle. En el cas del sudoku i el crucigrama són versions diferents a les que ja eren presents en l’edició de paper.
El principal atractiu d’aquest nou producte de passatemps és el Wordle, que ha arrencat l’any 2022 com el principal nou joc viral. Té un format de crucigrama que ha arribat a les xarxes socials com ara Twitter i Facebook, i està format per cinc quadrats que formen una paraula que s’ha d’endevinar en sis intents. El Wordle és un joc que consisteix a deduir les cinc lletres d’una paraula sense pistes. Després d’un primer intent, el programa avisa amb colors diferents si una de les lletres triades no està en la paraula.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, apareixeran els quadrats en color gris si les lletres que s’han triat no formen part de la paraula proposada; en groc si s’hi troben, però en una posició diferent; i en verd si les lletres s’han col·locat al lloc que els correspon. L’usuari té un total de sis intents per endevinar la paraula i, una vegada s’hagi resolt el crucigrama, no tindrà l’opció de tornar a jugar fins que no hagin passat 24 hores.
A diferència de jocs similars, Wordle no presenta aplicació pròpia per a Android o iOS, sinó que per accedir és necessari fer-ho a través d’una pàgina web. A més, no té publicitat i els seus resultats es poden compartir a les xarxes socials com ara Twitter i Facebook, motiu pel qual s’ha convertit en un títol viral. A través de les xarxes socials són molts els que comparteixen diàriament el resultat de les seves indagacions buscant la paraula secreta.
- Peña Ubiña Mor un escalador a la mateixa muntanya que va matar el seu pare fa 31 anys
- Novetat editorial L’artista que "va morir de tristesa"
- Carme Trilla: "Operacions com la Casa Orsola es podrien fer sense necessitat de mobilització"
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Confessió personal Eduard Fernández s'obre amb Évole en la seva entrevista més sincera: "Era addicte a l'alcohol i el barrejava amb coca"
- POLÈMIC RECONEIXEMENT El cineasta Albert Serra i la Unión de Criadores de Toros de Lidia guanyen el primer Premi Nacional de Tauromàquia que no convoca el Ministeri de Cultura
- De copilot del Dakar a ciclista professional
- Sector en crisi El pla per desburocratitzar el sector agrícola permetrà un estalvi de 430 milions d’euros
- Habitatge públic El Govern veu «complicat» impedir que les 36.000 vivendes que deixaran de ser de protecció oficial passin al mercat privat
- Futbol La Justícia manté la imputació al jugador del Reial Madrid Raúl Asencio per pornografia infantil