Diada
‘Empaperar el barri amb poesia’, una iniciativa comunitària de Santa Coloma per a Sant Jordi
Tots els poemes rebuts es penjaran a les finestres de les seus de les entitats que hi participen i de biblioteques
Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, diverses entitats de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) han decidit portar a terme una acció conjunta per celebrar col·lectivament aquest dia. Amb l’activitat ‘Empaperar el barri amb poesia’, es pretén difondre aquest gènere literari i visibilitzar les creacions poètiques de veïns de la ciutat.
Des de l’Ajuntament de Santa Coloma expliquen que tots els poemes rebuts es penjaran a les finestres de les seus de les entitats que hi participen i de biblioteques.
‘Empaperem el barri amb poesia’, una iniciativa comunitària per #SantJordi2021
— Aj. Sta. Coloma Gram (@scgramenet) 21 de abril de 2021
Amb motiu d'aquesta Diada de #SantJordi diverses entitats de #santacoloma duen a terme una acció conjunta per celebrar col·lectivament aquest diahttps://t.co/TY74fdNnre pic.twitter.com/MJH3Gdy0WC
Qualsevol persona que hi vulgui participar pot demanar la plantilla per escriure el seu poema escrivint un WhatsApp al 682 89 02 85, telèfon de contacte del Centre de Recurssos Infantils i Juvenils del Rellotge XXI. Una vegada omplerta, pot dirigir-se a qualsevol biblioteca de la ciutat, «on s’encarregaran de fer les gestions per penjar-la», assenyalen des del consistori.
Notícies relacionadesEs tracta d’una activitat organitzada per: CRIJ Rellotge XXI, Casal dels Infants, Fundació Germina, Fundació Tallers, Centre Obert Moisès, 12 Mesos Solidaris, CNL L’Heura, Escola Mercè Rodoreda, Xarxa de Valors, Biblioteques i CRJ Mas Fonollar.
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- El bloc progressista del CGPJ acusa la presidenta de trencar el consens
- La dona sense pèls a la llengua
- Forta, valenta i decidida
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Acte a Castella i Lleó Sánchez titlla d’«indecent» que Mazón segueixi al capdavant de la Generalitat: «¿Algú sap on és Feijóo?»
- Investigació en curs Detinguts dos sospitosos pel robatori al Louvre
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
- Gira per Àsia Trump es marca un ball davant els artistes natius a l’aterrar a Malàisia
