Aquest dilluns 24 de març
Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
La temptativa, confirmada pels Mossos d’Esquadra i l’empresa de transports, va passar a l’altura de Sant Cugat
Acusacions encreuades entre turismes i camions a l’AP-7: «Hi ha massa accidents»
Un jove de 19 anys, ferit crític al ser atropellat quan caminava pel voral de l’A-2

Una retención en la AP-7, en una imagen de archivo.
Un autocar es va situar com a matalàsperquè caigués il·lesa al seu sostre una menor que intentava suïcidar-se en plena autopista AP-7 aquest dilluns passat, 24 de març. Els fets van passar a l’altura de Sant Cugat del Vallès, on la temptativa de suïcidi des d’un pont, confirmada a EL PERIÓDICO pels Mossos d’Esquadra, es va saldar amb un conductor que es dirigia a Martorell salvant una noia amb un complex historial personal. Fonts de la policia catalana confirmen que la persona va sortir amb vida, però asseguren que no poden oferir més detalls del cas.
Les imatges de l’impactant incident que circulen anònimament per les xarxes socials han sigut confirmades a aquest diari per diverses fonts, tant testimonis in situ com la mateixa empresa d’autocars. La companyia insisteix en el màxim respecte a la menor implicada i demana explícitament no ser esmentada en aquesta informació.
Notícies relacionadesUn dels testimonis del succés expliquen que, a més dels Mossos d’Esquadra, hi van intervenir també Bombers de la Generalitat i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Aquesta font, de fet, explica que circulava per l’AP-7 quan la noia es va ficar al mig de la via: «Gairebé l’atropellem», explica. L’incident va suposar el tall de dos carrils de l’AP-7 fins que la situació es va resoldre.
Línia d’atenció a la conducta suïcida
El Ministeri de Sanitat ofereix a la ciutadania la Línia 024, un servei d’atenció telefònica per a persones amb pensaments suïcides, ideacions o risc de conducta suïcida, així com per als familiars i pròxims. Aquest servei és confidencial, gratuït i està disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE