Robatoris amb violència
Detingut un home per tres robatoris violents a diversos establiments del Baix Llobregat
El lladre, que ha ingressat a la presó, era multireincident i amenaçava els treballadors amb una ampolla de vidre i una xeringa
Un home de 40 anys, veí de Sant Boi (Baix Llobregat) i amb 25 antecedents policials, ha ingressat a la presó després de ser detingut pels Mossos com a presumpte autor de tres robatoris violents a botigues, en què amenaçava els treballadors amb una xeringa o una ampolla de vidre. La policia catalana ha explicat aquest dijous en un comunicat que els fets van tenir lloc el 19 d’abril passat, quan van tenir coneixement de dos robatoris amb violència i intimidació que s’havien produït amb escasses hores de diferència a dos establiments comercials de Gavà i Viladecans.
Tres robatoris
En el primer, una farmàcia de Viladecans, l’home va abordar per darrere una treballadora, agafant-la pel coll i amenaçant-la amb una ampolla de vidre, amb la intenció d’emportar-se els diners de la caixa forta, tot i que no ho va aconseguir. Unes hores després, el detingut va atracar una botiga de Gavà amenaçant una treballadora de clavar-li una xeringa infectada.
Gràcies a les investigacions policials i les imatges registrades per les càmeres de seguretat, els investigadors van acreditar que es tractava de la mateixa persona, que també estava relacionada amb un tercer robatori violent, comès el dia abans en una fleca de Sant Boi.
Així, el mateix 19 d’abril a la tarda, agents de la comissaria de Castelldefels i la policia local del municipi van localitzar i detenir el presumpte autor dels robatoris mentre estava manipulant la porta d’alguns vehicles estacionats.
L’arrestat, amb 25 antecedents policials, va passar a disposició judicial i el jutge d’instrucció va decretar el seu ingrés a la presó. Els Mossos mantenen la investigació oberta i no descarten la seva participació en altres robatoris.
Més notícies de Sant Boi, Viladecans i Gavà a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Guerra híbrida El Regne Unit frustra l’intent d’espionatge de tres submarins de Rússia
- Tensió global La dissidència iraniana lamenta des de l’exili les conseqüències de la guerra
- L’FMI alerta d’un dany econòmic fins i tot amb treva
- L’Iran publica una "ruta alternativa" per les seves aigües territorials a Ormuz
- Tensió global Netanyahu accedeix a negociar amb el Líban el desarmament de Hezbol·là
