RÚSSIA 2018
Sant Boi felicita la seva ciutat agermanada a Rússia, seu del Mundial de futbol
L'alcaldessa, Lluïsa Moret, ha enviat un missatge d'èxit a Nijni Nóvgorod, que es projectarà durant la competició
sant boi felicita nizhny novgorod subseu del mundial de futbol canal ajuntament sant boiyoutubecom /
L’alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, ha enviat un vídeo amb un missatge de recolzament i felicitació a Nijni Nóvgorod, ciutat russa amb què està agermanada i que serà subseu del Mundial de futbol 2018.
Aquest missatge s’inclou dins d’un vídeo de presentació de la ciutat en rus, degut als llaços d’agermanament que comparteixen les dues localitatsdes de fa més d’una dècada.
El vídeo es projectarà cada dia en una pantalla gegant situada a la cèntrica plaça Minin de Nijni Nóvgorod i a la ‘fan zone’ situada al costat de l’estadi que acollirà alguns dels partits del Mundial.
La ciutat, amb una població d’1,2 milions d’habitants, compta amb un estadi construït especialment per a l’ocasió, que s’alça a la confluència dels rius Oka i Volga, i està molt a prop d’una de les principals atraccions turístiques de Nijni Nóvgorod: la catedral d’Aleksandr Nevski.
Aquest estadi acollirà sis partits del Mundial, inclosa una eliminatòria de vuitens i una altra de quarts de final. Hi disputaran partits dues seleccions que han sigut campiones del món: Argentina –contra Croàcia– i Anglaterra –contra Panamà–. A més, s’hi enfrontaran també Suècia i Corea i Suïssa i Costa Rica.
El missatge de recolzament forma part d’un conjunt de videofelicitacions que diverses localitats del món, també agermanades amb la ciutat russa, han enviat per recolzar-la en l’organització de l’esdeveniment. Entre aquestes hi ha Suwon (Corea del Sud), Linz (Àustria), Györ (Hongria), Hefei (Xina) o Essen (Alemanya).
Notícies relacionadesEl missatge es pot veure també alweb de l’Ajuntament de Nijni Nóvgorod i alcanal de Youtube del consistori de Sant Boi, subtitulat en català. A més es penjarà a la pàgina oficial de la Copa Mundial de la FIFA.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Debut d’Elionor i Sofia a la recepció oficial de Marivent
- Xoc entre Díaz i Ayuso pel finançament singular i el dúmping fiscal
- Temps extra per al fiscal
- El gran complex físic de Pedro Pascal: "M’horroritza veure’m així"
- Camp de Tarragona El camp i la pagesia de Tarragona s'exhibeixen a Valls per la Firagost: "Volem tornar a ser una fira referent a Catalunya"
- Explicació científica ¿Per què l’incendi de França està sent tan ràpid i devastador? Cinc claus per entendre un foc colossal
- Entre Narbona i Carcassona Una dona morta i 11.000 hectàrees cremades en un incendi sense control al sud de França
- Conflicte en potència La ronda de Sant Antoni reneix com a ‘camp de futbol’ i molesta part del veïnat