CULTURA LOCAL
L'obra 'La fortuna de Sílvia', nominada als premis Max, tanca gira a Sant Boi
La versió renovada d'aquest clàssic és una producció de Teatres en Xarxa, associació de la qual Sant Boi en forma part
El diumenge 12 de febrer acaba a Sant Boi (Can Massallera) la gira que ha fet per Catalunya 'La fortuna de Silvia', una de les peces més conegudes de Josep Maria de Segarra, protagonitzada per l'actriu Laura Conejero, sota la direcció de Jordi Prat.
L'obra "La fortuna de Silvia" és una producció de Teatres en Xarxa, associació de la qual Sant Boi forma part. Al final de l'espectacle, actors i actrius s'acomiadaran del públic amb una conversa i un brindis amb el públic assistent.
PART DE LA PROGRAMACIÓ
Teatres en Xarxa va fer la primera producció pròpia fa dos anys ( 'Tirant lo Blanc') i va continuar l'any passat amb un altre clàssic, 'Maria Rosa', d'Àngel Guimerà. "La fortuna de Silvia" ha estat nominada als Premis Max 2017 de teatre i arts escèniques.
L'obra que es podrà veure el diumenge forma part de la programació de la Temporada d'Arts Escèniques i Música des del gener fins al juliol, que es va estrenar a Can Massallera, amb bona acollida, amb l'espectacle familiar "Els tres porquets es caguen de por "(15 de gener) i la comèdia dramàtica "L'electe" (22 de gener), amb Roger Coma i Ramon Madaula.
ESPECTACLES PER A NADONS
Notícies relacionadesEn aquesta edició, les principals novetats són els espectacles per a nadons, que s'han programat per primera vegada, i la consolidació d'una programació dirigida al públic familiar als centres de la ciutat.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
 
- Estadística de població Catalunya supera els 3.000 centenaris, el 83% dels quals són dones
 - Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
 - EL 7 DE NOVEMBRE Entrades per a l’entrenament del Barça al Camp Nou: de 5 a 10 euros i 2,5 en despeses de gestió
 - Mercat laboral Catalunya suma 19.000 ocupats en el seu millor octubre des del 2021
 - A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
 
