LLADREGOT SINGULAR
Robava bancs de parcs i revenia peces a ferrovellers
Identificat a Sabadell el presumpte lladre de 10 seients en un parc i una plaça

zentauroepp33007090 descripci n entre todos contenedores de basuras en sant fe180828155118
La Policia Municipal de Sabadell ha identificat el presumpte autor del robatori de més d’una desena de bancs i seients individuals del Parc del Nord de la ciutat i de la plaça d’Òscar Arnulfo Romero, al barri de Torrent del Capellà.
La investigació va començar a començaments d’agost, després d’haver detectat la desaparició del mobiliari. L’estreta col·laboració del cos policial amb les empreses de compra de metall ha permès localitzar aquest dimarts un home quan es disposava a vendre les peces d’un dels bancs en un d’aquests establiments.
Notícies relacionadesLa policia li ha imputat un delicte de danys i robatori. Passarà a disposició judicial quan concloguin les diligències policials.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada