On Catalunya
Altes temperatures
L’Ajuntament de Badalona avança la data d’inici de la temporada de bany
Badalona activa el Decret d’emergència davant els desperfectes de la seva costa ocasionats pel temporal
La Generalitat rebutja salvar platges amb més sorra i dona per fet que algunes desapareixeran

Les altes temperatures, anòmales per a l’època, provoquen una afluència inusitada a les platges del litoral català. Així, l’Ajuntament de Badalona ha decidit avançar aquest any el servei de vigilància i salvament al 13 de maig, en previsió que durant els següents caps de setmana moltes persones es dirigeixin al litoral badaloní.
L’any passat, sense anar més lluny, la temporada de platja va començar el 4 de juny, tot i que els caps de setmana anteriors, els de maig, una mitjana de 10.000 persones van omplir les platges de Badalona.
Segons ha explicat a ‘Tot Badalona’ el regidor de Protecció a les Persones, David Torrents (Junts), «es tractarà d’un dispositiu reactiu, i no preventiu».
Notícies relacionadesDurant els caps de setmana del mes de maig no estarà disponible el servei al complet. S’atendrà, això sí, a la vigilància i socors dels banyistes.
Aquest dimarts es van començar a instal·lar les boies que delimitaran la zona permesa per al bany. A més, cal recordar que les dutxes no funcionaran, atenent les restriccions que marca el decret de sequera aprovat pel Govern.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat