On Catalunya
ciutat dibuixada
Un peix fora de l'aigua: el daurat de Frank Gehry
L'animal metàl·lic és entre l'Hotel Arts, el Port Olímpic i el passeig Marítim de la Barceloneta
pezolimpico1200
Contrastos: un peix fora de l’aigua i un jardí als peus del mar cobrint el sostre de la que va ser una casa solar el 92. Un 'skyline' que va des de Montjuïc fins a l’Hotel Arts, just darrere del peix daurat de Frank Gehry. Una amalgama de bonics contrastos al costat del Mediterrani.
PASSEIG MARÍTIM
Notícies relacionadesEstà instal·lat entre l’Hotel Arts, el Port Olímpic i el passeig Marítim de la Barceloneta.
Temes:
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Informe del comitè científic La investigació del ministeri sobre l’origen de la pesta porcina a Catalunya torna a obrir la porta a la hipòtesi de l’entrepà
- Vaga Els sindicats ferroviaris desconvoquen la vaga a partir de demà després d’arribar a un acord amb Transports
- Eleccions a Aragó El PSOE no fa cap autocrítica després de la seva patacada a l’Aragó i consagra Pilar Alegría com a líder regional
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Bernat Sellés, esquí de fons: «Les pistes de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva»
