Tribunals
El jutge cita dos ex alts càrrecs de la Moncloa per donar dades del nòvio d’Ayuso
Les últimes diligències del magistrat del Tribunal Suprem Ángel Hurtado, que investiga la presumpta revelació de secrets que manté imputat el fiscal general de l’Estat, es dirigeixen a conèixer si hi va haver implicació de la Moncloa. Així, va citar per al 12 de març com a testimonis l’exdirectora del secretari d’Estat de Gabinet de la Presidència del Govern, Pilar Sánchez Acera, i l’exsecretari d’Estat de Comunicació Francesc Vallés.
L’excap de gabinet de l’avui ministre Óscar López va enviar per WhatsApp a l’exdirigent socialista a Madrid Juan Lobato l’e-mail en el qual la defensa d’Alberto González Amador oferia un pacte a la Fiscalia per evitar anar a judici.
- Chrysalis: la nau espacial dissenyada per portar 1.000 humans a un altre sistema estel·lar
- GUERRA A L’ORIENT MITJÀ Totes les gasolineres d’Espanya hauran de penjar un cartell per publicitar les rebaixes d’impostos del Govern
- Patrimoni artístic Aragó carrega contra els exconsellers que s'oposen al trasllat de les pintures de Sixena: "L'independentisme català somia amb una Catalunya més gran i això sempre és a costa d'Aragó"
- Dret a la mort digna Noelia accedirà a l'eutanàsia de manera imminent després de guanyar una batalla judicial de més de 20 mesos
- Alerta per ventades a l’Empordà i al Pirineu i amb mala mar a la costa
