Mouliaá ratifica la seva denúncia contra Errejón i ell insisteix en el consentiment

L’actriu Elisa Mouliaá va ratificar ahir davant el jutge Adolfo Carretero la seva denúncia contra Íñigo Errejón i en la seva declaració va explicar que quan va patir l’agressió sexual de l’exdiputat de Sumar anava "molt beguda" i va apuntar la possibilitat que l’expolític li pogués haver tirat alguna cosa en algunes de les copes que li van servir, segons informen fonts jurídiques.
Per la seva banda, Errejón va confirmar en la seva declaració haver mantingut una relació sexual amb la denunciant, però va defensar que va ser consentida i va descartar que estigués beguda.
Respecte a per què va trigar tres anys a denunciar els fets, Mouliaá va al·legar que el seu psicòleg li va dir que fins que no estigués preparada no acudís a la justícia, però les denúncies d’altres dones la van animar a fer-ho.
En la seva compareixença, la denunciant va explicar que després de la presentació del llibre, que va tenir lloc el 22 de setembre del 2021, Errejón la va citar per fer una cervesa. Malgrat sentir-se "incòmoda" per aquest oferiment, va acabar acceptant acudir a "una festa".
A l’ascensor, segons el relat de la denunciant, Errejón es va llançar contra ella de manera "violenta" per fer-li un petó. L’actriu va assegurar que l’exdiputat li va treure el sostenidor, li va tocar el cos i que, quan ella el rebutjava, canviava d’estratègia. Després van sortir de l’habitació i ella va dir que li havia trucat el pare de la seva filla. Errejón va mirar de convèncer-la perquè es quedés, però Mouliaá es va plantar i li va dir: "Íñigo, sembla mentida, només sí és sí".
Per la seva banda, Errejón va declarar que la relació sexual va ser consentida. Durant la seva compareixença, el magistrat li va indicar que si no hi va haver agressió per part seva no entenia com és que havia dimitit dels càrrecs polítics. Errejón va respondre que la dimissió no va ser per aquests fets concrets, sinó perquè havia perdut la confiança del seu partit i que, per la idiosincràsia del seu espai polític, era incoherent seguir en el càrrec.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE