Daniel Limones
El cap policial d’Esplugues, nou director general de Policies Locals

El Departament d’Interior de la Generalitat nomenarà en les pròximes setmanes el cap de la Policia Local d’Esplugues de Llobregat, Daniel Limones, nou director general de Coordinació de les Policies Locals de Catalunya, segons han informat a aquest mitjà fonts coneixedores. Quan es faci oficial el nomenament, previst per a finals d’octubre, substituirà en el càrrec Marc Costa, que era el responsable d’aquesta àrea en el Govern d’Esquerra Republicana.
D’aquesta manera, l’actual consellera d’Interior, Núria Parlon, posa al capdavant d’aquesta direcció general un perfil tècnic i que coneix la situació de les forces de seguretat municipals, ja que l’inspector Limones ha sigut cap de la policia d’Esplugues des del 2021, tot i que abans té una llarga trajectòria en les policies de Martorelles, Maçanet de la Selva i Sant Fost de Campsentelles, de les quals va arribar a ser màxim responsable.
A més, també va ser president del Col·legi de Crimonologia de Catalunya i professor col·laborador de la Universitat Oberta de Catalunya en el Grau en Criminologia.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE