Irene Montero centrarà la seva campanya a Catalunya i anirà al debat de TV3
Amb la decisió de Podem de no presentar-se a les eleccions catalanes, els Comuns es van estalviar la incomoditat que hauria suposat haver d’enfrontar-se als seus exsocis de coalició. No obstant, no serà així a la campanya de les europees, que arrenca dijous. No es tracta només d’una competició a les urnes, sinó també d’afrontar les conseqüències legals que té la ruptura: les dues formacions tenen drets electorals, de manera que els seus candidats a Catalunya es trobaran cara a cara en els debats en els mitjans públics, on també hauran de repartir-se el temps de propaganda que correspon als partits.
Així doncs, Jaume Asens, aspirant dels Comuns, haurà de debatre amb Irene Montero, l’aspirant a nivell estatal que era ministra d’Igualtat quan ell, llavors dirigent de confiança de Pablo Iglesias, presidia el grup de Podem al Congrés. L’exministra estarà, almenys, en quatre ocasions a Catalunya: avui en un acte de precampanya, el dimecres 22 en un debat a la UPF, assistirà al debat de TV3 i Catalunya Ràdio, i a dos actes més en la recta final.
- Transport públic Renfe redueix a tres trens per hora i sentit la freqüència de l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
- Aeroports tancats Una parella de catalans queda atrapada a Tailandia després de suspendre’s la connexió via Qatar: "El vol s’ha cancel·lat, espavileu"
- Guerra a l'Orient Pròxim Trump adverteix que la "gran onada" d'atacs a l'Iran "està a punt d'arribar" i no descarta enviar tropes
- Turisme El poble costaner de Catalunya on va néixer Bad Gyal: platges, natura i a només 30 minuts de Barcelona
- HA MORT ALS 91 ANYS 12 opinions contundents de Zygmunt Bauman
