Irene Montero centrarà la seva campanya a Catalunya i anirà al debat de TV3
Amb la decisió de Podem de no presentar-se a les eleccions catalanes, els Comuns es van estalviar la incomoditat que hauria suposat haver d’enfrontar-se als seus exsocis de coalició. No obstant, no serà així a la campanya de les europees, que arrenca dijous. No es tracta només d’una competició a les urnes, sinó també d’afrontar les conseqüències legals que té la ruptura: les dues formacions tenen drets electorals, de manera que els seus candidats a Catalunya es trobaran cara a cara en els debats en els mitjans públics, on també hauran de repartir-se el temps de propaganda que correspon als partits.
Així doncs, Jaume Asens, aspirant dels Comuns, haurà de debatre amb Irene Montero, l’aspirant a nivell estatal que era ministra d’Igualtat quan ell, llavors dirigent de confiança de Pablo Iglesias, presidia el grup de Podem al Congrés. L’exministra estarà, almenys, en quatre ocasions a Catalunya: avui en un acte de precampanya, el dimecres 22 en un debat a la UPF, assistirà al debat de TV3 i Catalunya Ràdio, i a dos actes més en la recta final.
- Zona de lliure comerç Com rep el Mercosur l’acord amb la UE: El Brasil i l’Argentina, els gegants guanyadors
- Conflicte al Pròxim Orient Dos dies de gener que van canviar l’Iran: «Va ser un infern, amb la mort a cada cantonada»
- Entrevista Pilar Alegría: «Azcón ha fracassat: cal recuperar una presidència capaç d’arribar a acords»
- Entrevista Pilar Alegría, sobre la situació política a Espanya: «Pedro Sánchez esgotarà la legislatura»
- Malestar a Nou Barris Quatre mesos d’apagades freqüents atipen la Prosperitat: «Mai havia trobat tant a faltar la llum»
