Majoria d’edat
La Zarzuela celebra la majoria d’edat d’Elionor amb un àlbum amb fotos inèdites
La Casa del Rei ha distribuït aquest matí fotografies d’Elionor, algunes inèdites, amb motiu del seu pròxim aniversari. La Princesa d’Astúries arribarà a la majoria d’edat dimarts, dia en què jurarà la Constitució i serà ja a tots els efectes l’hereva del tron, amb possibilitat de substituir el seu pare, Felip VI, en cas de mort o incapacitat.
La Zarzuela ha fet una selecció d’imatges al llarg dels seus 18 anys, des que va ser presentada en públic, el 8 de novembre del 2005, fins aquesta setmana, en l’entrega del Premi al Poble Exemplar d’Astúries del 2023. A Elionor se la pot veure en el primer dia d’escola bressol, el setembre del 2007, i també en la seva arribada a l’Acadèmia General Militar de Saragossa, aquest agost, on ha iniciat la formació per ser la futura cap suprema dels exèrcits.
L’àlbum preparat per la Casa del Rei inclou diverses parades a Mallorca, on habitualment la família reial passa uns dies cada any, i un salt a l’estranger, a Gal·les (Regne Unit), on la Princesa va estudiar el batxillerat.
sóller /
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
