Debat d’investidura
Feijóo demana a Sánchez que es repeteixin les eleccions perquè els espanyols votin ‘sí’ o ‘no’ a l’amnistia
Aquest divendres Alberto Núñez Feijóo tornarà a sotmetre a votació la seva candidatura de president del Govern i tornarà a fracassar, tret de sorpresa majúscula. La sessió ha començat amb un petit debat en què ha estrenat la tribuna el líder del PP. El polític gallec ha demanat a Pedro Sánchez que hi hagi repetició electoral perquè els ciutadans espanyols puguin decidir si recolzen o no una amnistia del procés.
Feijóo ha insistit que el PSOE no va plantejar durant la campanya electoral la possibilitat d’oblidar els delictes comesos per centenars de persones pel referèndum il·legal del 2017. «No es va demanar el consentiment per a això... Més aviat, el contrari. Vostès es van comprometre a no fer-ho [a no donar l’amnistia]», ha dit amb referència a les nombroses vegades que Sánchez es va mostrar contrari a redactar aquesta llei que reclamen Junts i ERC per permetre que el dirigent socialista arribi a la Moncloa. Feijóo ha demanat al cap de l’Executiu que aconsegueixi «a les urnes», «amb transparència», la llum verda dels espanyols a aquesta amnistia.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes
- Mobilitat «Se’t fica el soroll al cap»: les parades de bus interurbà en ple carrer desesperen els veïns de Barcelona
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
