Missatge a X
Puigdemont reclama una «amnistia total» per als CDR

L’expresident català Carles Puigdemont ha assegurat que, quatre anys després de l’‘Operació Judes’ contra membres dels Comitès de Defensa de la República (CDR), l’única resposta que s’espera de l’Estat és «el final de la repressió i l’amnistia total».
La Fiscalia va demanar el juny passat obrir judici per delictes de terrorisme contra dotze membres dels Comitès de Defensa de la República investigats per pertànyer a una facció radicalitzada d’aquests grups que va planejar suposadament sabotatges o accions violentes en seus oficials de Catalunya el 2019.
Notícies relacionadesPer moltes portes que esbotzin, no podran amb les nostres conviccions. Quatre anys després de l’Operació Judes, l’única resposta que esperem de l’Estat espanyol és la fi de la repressió i l’amnistia total #1OctOperacioJudes pic.twitter.com/fkvZ808so3
— krls.eth / Carles Puigdemont (@KRLS) 23 de septiembre de 2023
La majoria van ser detingudes el 23 de setembre del 2019 en la coneguda com a ‘Operació Judes’, per planejar presumptament accions violentes de cara al segon aniversari del referèndum independentista de l’1 d’octubre del 2017.
«Per moltes portes que esbotzin, no podran amb les nostres conviccions. Quatre anys després de l’Operació Judes, l’única resposta que esperem de l’Estat espanyol és el fi de la repressió i l’amnistia total», ha escrit Puigdemont en un missatge a la xarxa social X, al costat d’un vídeo en què diverses plataformes convoquen un acte diumenge vinent 1 d’octubre al recinte de la Model de Barcelona.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat