Cita amb les urnes
¿Qui ha guanyat el debat electoral a tres entre Sánchez, Díaz i Abascal? El veredicte dels articulistes d’EL PERIÓDICO
DIRECTE | Segueix al minut l’última hora sobre la campanya electoral
¿Qui guanyarà les eleccions generals? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes
Així estan les enquestes de les eleccions generals a Espanya 2023
Multimèdia | ¿Qui serà president? Els escenaris més probables
Test multimèdia | Llicència per votar: demostra que aniràs a les urnes ben informat
L’últim debat de la campanya de les eleccions generals es va celebrar aquest dimecres 19 de juliol ambPedro Sánchez (PSOE), Santiago Abascal (Vox) i Yolanda Díaz (Sumar). Va començar a les 22.00 hores i durant 90 minuts va abordartres grans blocs temàtics: economia, política social i pactes. El candidat delPP,Alberto Núñez Feijóo, ha declinat participar en la proposta de RTVE de ‘Debate a 4’ de cara a les eleccions del 23J.
Al terme del debat, els articulistes d’EL PERIÓDICO han valorat el paper exercit pels candidats durant el debat i assenyalen el guanyador o guanyadora de l’últim duel televisiu de la campanya electoral. «Sánchez guanya sense despentinar-se davant una Díaz crispada i un Abascal protagonista», segons Martí Saballs Pons, director d’Informació Econòmica de Prensa Ibérica. Per la seva banda, Rafael Jorba, secretari del Comitè Editorial d’EL PERIÓDICO, ha resumit el debat en sis paraules: «l’esquerra suma, la dreta resta».
La majoria dels opinants d’EL PERIÓDICO consultats consideren que el va guanyar el líder del PSOE (6). Díaz es va anotar un vot i Abascal, cap.
Política Catalunya Debats electorals Alberto Núñez Feijóo Eleccions generals Pedro Sánchez Yolanda Díaz Pérez Santiago Abascal
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
- Integrada en el dia a dia La IA canvia les regles del joc a la universitat: «Els estudiants aprenen amb ChatGPT, no pas malgrat aquesta eina»
- A l’Audiència Nacional L’operació Catalunya recobra el protagonisme del judici als Pujol amb la declaració de Villarejo
- Entrevista Álvaro Morte: «Abans de fer d’Adolfo Suárez no era conscient de com de fràgil va ser la democràcia»
