Imatge d’impacte
Madrid es desperta amb una lona en defensa de Puigdemont

El recurs de servir-se d’àmplies lones promocionals en edificis de grans ciutats per donar rellevància a una campanya, una figura o una entitat segueix en ple apogeu. Des del ‘Ganes de tornar a veure-us’ de Joan Laporta a Madrid durant la seva campanya electoral a la presidència del Barça, fins a la discutida publicitat de Vox menyspreant el col·lectiu LGTBI, el moviment okupa i l’independentisme català, passant per Desokupa, Podem i el PP, entre d’altres. I aquest divendres la sorpresa l’ha donat la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC), per mostrar el seu suport a l’expresident, que acaba de perdre la immunitat parlamentària per decisió de la justícia europea.
Bon dia, Madrid.
— Joventut Nacionalista de Catalunya (@JNCatalunya) 7 de julio de 2023
Persistim i guanyarem! pic.twitter.com/6XBAvdrr6z
La pancarta ha aparegut penjada en un pont a prop de les popularment conegudes com a Torres Kio, dos gratacels ubicats a la zona de la Puerta de Europa. A la pancarta, molt més discreta en la mida que en les campanyes abans esmentades, s’hi pot veure una imatge de Puigdemont acompanyada d’un missatge en català: «Persistim i guanyarem». Tot això, acompanyat de les sigles JNC, que deixen clara l’autoria en un acte que està captant l’atenció dels ciutadans madrilenys que transiten per la zona aquest matí.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"