Guerra d’Ucraïna
Pablo Iglesias carrega contra «els ‘palmeros’ del poder» que ataquen Inna Afinogenova
El fitxatge estrella de Pablo Iglesias per als seus mitjans, acusada de falsejar notícies quan treballava a la televisió russa
Inna Afinogenova, l’antiga estrella del canal de Putin en espanyol | Perfil
¿Què és Canal Red, la televisió alternativa de Pablo Iglesias?

El fundador de Podem i exvicepresident del Govern Pablo Iglesias ha sortit aquest dijous en defensa d’Inna Afinogenova, la seva principal col·laboradora al pòdcast ‘La Base’ i a Canal Red, i ha afirmat sentir «menyspreu» per la «màfia corporativa de ‘palmeros’ del poder», que considera que l’ataquen «amb porqueria». Després de revelar EL PERIÓDICO les acusacions d’un exempleat de la televisió russa RT que Afinogenova va falsejar notícies a favor del Kremlin quan era subdirectora de la seva pàgina web, l’exlíder del partit morat ha defensat que el seu fitxatge estrella «es va jugar la seva llibertat i es juga cada dia la de la seva família que viu a Rússia, per raons ètiques i per estar en contra de la guerra».
«Inna va deixar un salari que mai cobrarà aquí, va deixar el seu país, es va jugar la seva llibertat i es juga cada dia la de la seva família que viu a Rússia. I ho va fer per raons ètiques, per estar en contra de la guerra. I es va unir a nosaltres, sabent que rebria cops des dels dos costats. La meva admiració per ella i per la seva tasca periodística només és comparable al menyspreu que sento cap aquesta màfia corporativa de ‘palmeros’ del poder que avui tornen a atacar-la amb porqueria. Gràcies, companya», ha escrit Iglesias al seu compte de Twitter.
Per la seva banda, Afinogenova també ha atacat els que la critiquen, sense donar-ne noms. «Els mateixos que, amb un cinisme absolut, demanaven a la societat russa que protesti contra la invasió, ara critiquen des del seu sofà les poques que hem estat disposades a fer-ho, amb un altíssim cost personal. El que és greu és que dissuadeixen qualsevol rus que pensi fer el mateix», ha afirmat la comunicadora al seu compte de Twitter.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió