Obituari
Mor Vicenç Oller, primer conseller d’Indústria de la Generalitat en democràcia

L’economista Vicenç Oller i Company, primer conseller d’Indústria de la Generalitat en democràcia (1980-84), ha mort aquest diumenge, segons ha informat la patronal Foment del Treball, de la qual va ser dirigent. Foment ha lamentat la mort de qui va ser el seu secretari general quan Carles Ferrer Salat n’era el president, i l’ha definit com «un home compromès amb el teixit empresarial i industrial» i amb visió de present i futur.
Rebem amb tristesa la notícia del traspàs de Vicenç Oller, un home amb visió de futur i amb capacitat d'entendre el present. ACS.
— Foment del Treball Nacional (@FomentTreball) 23 de abril de 2023
Va ser secretari general de #Foment en època de Carles Ferrer Salat i un home compromès amb el teixit empresarial i industrial del país pic.twitter.com/8cauMT3x75
A més de ser conseller en l’Executiu liderat per Jordi Pujol, va assessorar el Govern d’Artur Mas i va presidir el Cercle d’Economia en dues etapes, va estar en el consell d’administració de La Caixa, va ser membre de la Societat Catalana d’Economia i vocal de la Fundació Economia i Empresa.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- La relació de Catalunya i l’Estat La Diada deixa de ser un maldecap per al Govern espanyol
- Del Penedès al Pirineu
- La Generalitat farà propostes a la Moncloa contra els incendis
- Catàstrofe mediambiental El Govern s’obre a incloure mesures de Feijóo al pacte d’Estat del clima
- El caos ferroviari Illa cita Renfe i Adif per demanar actuacions "urgents" a Rodalies
- El futur de l’agricultura Les oliveres arrelen al sud d’Anglaterra