Alt tribunal
El Suprem anul·la el cessament de Pérez de los Cobos com a cap de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid
El Tribunal Suprem (TS) ha estimat aquest dimarts el recurs presentat pel coronel Diego Pérez de los Cobos i ha anul·lat la sentència de l’Audiència Nacional (AN) del 15 de setembre del 2021 que va avalar el seu cessament com a cap de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid, segons ha informat l’alt tribunal.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
