Dilluns que ve
Aragonès coincidirà amb el Rei i Sánchez en la inauguració del Mobile
«Evidentment, el president de la Generalitat assistirà al sopar inaugural, com ha estat fent els últims anys», ha assegurat la portaveu del Govern
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, assistirà al sopar de benvinguda i a la inauguració del Mobile World Congress (MWC) a la Fira de Barcelona, on coincidirà amb el Rei i el president del Govern, Pedro Sánchez. Així ho ha confirmat aquest dimarts la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, en la roda de premsa posterior a la reunió de l’executiu català.
«La setmana que ve tenim unes dates marcades al calendari, se celebra el congrés de telefonia mòbil més important del món i, evidentment, el president de la Generalitat assistirà a la inauguració i també al sopar inaugural, com ha estat fent en els últims anys», ha explicat Plaja. Felip VI i Pedro Sánchez inauguraran el dilluns 27 de febrer el Mobile World Congress a Barcelona, després de participar la vigília en el sopar de benvinguda de l’esdeveniment.
Com en les dues últimes edicions de la fira tecnològica més gran del món, estaran acompanyats per Aragonès i per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, entre altres autoritats. El sopar tindrà lloc al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) i l’endemà serà l’obertura del congrés al recinte firal de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona) amb un recorregut per alguns dels expositors.
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Xabier Gómez: «El Papa visitarà homes i dones a la presó de Brians, la parròquia que més estimo»
- Sinistralitat viària Un motorista mor a la mateixa carretera del Brull on un altre conductor de moto va perdre la vida a principis de mes
- Companys de pis Nova app per trobar el company de pis perfecte: s’ha acabat el problema de trobar la persona adequada
- Frau Els experts coincideixen: «Treure diners del caixer d’aquesta manera és posar-ho fàcil als estafadors»
