Al Congrés
Sánchez accelera la reforma del ‘només sí és sí’ però dona suport a Montero per protegir el Govern
Els socialistes demanen la tramitació amb caràcter d’urgència de la proposició de llei que van registrar en solitari

El PSOE vol imprimir velocitat a la reforma de la llei del ‘només sí és sí’. En un nou gir de guió –el dotzè d’aquesta setmana–, els socialistes han presentat una petició al Congrés perquè la proposició de llei que van registrar dilluns, després de despenjar-se d’Unides Podem, es tramiti amb caràcter d’urgència, cosa que permetria escurçar els terminis de la tramitació i que aquesta sigui aprovada en poc més d’un mes. Aquest moviment arriba hores després que el mateix Pedro Sánchez rebaixés les tensions amb Unides Podem i donés suport a la ministra d’Igualtat, Irene Montero.
«Ja li dic jo que no. No es contempla». Amb aquestes paraules el president del Govern ha descartat aquesta matinada que l’Executiu de coalició estigui en perill. Ningú, ni dins del PSOE ni d’Unides Podem, creu que es produeixi una ruptura davant aquesta crisi, malgrat que les diferències i els encreuaments dialèctics han escalat fins a altes cotes. A més, Sánchez, a preguntes dels periodistes, va assegurar que confia en tot el seu Consell de Ministres, «sens dubte, també, en la ministra d’Igualtat».
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Entrevista Antonio Orozco: «Ningú em pot fer més mal que jo mateix, és impossible»
- Enxampen a la C-55 un home de 73 anys que conduïa drogat, sense carnet i amb haixix al cotxe
- «Per decència» Veto al ‘naked dress’ a Cannes: ¿per què el festival prohibeix a les estrelles trepitjar la catifa vermella mig despullades?
- Reforma de l’estatut fiscal El Govern espanyol blinda el mandat de García Ortiz i proposa una reforma per atorgar més autonomia al fiscal general
- Automobilisme Barcelona manté el ‘misteri’ de la renovació de la F1