Renovació del CGPJ
El CGPJ aconsegueix la renovació del Constitucional a l’obtenir Tolosa i Segoviano la unanimitat dels vots
El segon ple del Consell General del Poder Judicial (CGPJ) celebrat amb caràcter extraordinari per aconseguir els dos magistrats del Tribunal Constitucional que els correspon ha aconseguit per fi el consens necessari per complir aquesta obligació, i els nous membres de l’òrgan de garanties seran César Tolosa i María Luis Segoviano.
L’acord ha sigut possible a l’obtenir una unanimitat de vots i optar els vuit vocals progressistes per les candidatures proposades dels vocals majoritaris, tots designats a proposta del PP. El candidat avalat inicialment per aquest grup, el magistrat del Tribunal Suprem José Manuel Bandrés, ha sigut finalment descartat, segons han assenyalat a aquest diari fonts de l’òrgan de govern dels jutges.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»