Des de Sud-àfrica
Sánchez diu que l’acord sobre el CGPJ està a punt a falta que el PP digui que sí
El president del Govern es reafirma en la voluntat de reformar el delicte de sedició, una cosa que va prometre en la seva investidura
El president del Govern, Pedro Sánchez, s’ha reafirmat en la seva voluntat de procedir a reformar el delicte de sedició, expressada en el seu discurs d’investidura, i l’ha separat de la negociació en curs amb el PP per a la renovació del Consell General del Poder Judicial (CGPJ).
Des de Pretòria, on es troba de visita oficial, ha deixat clar que una cosa és «l’agenda legislativa», en la qual entra la sedició, i una altra el compliment de la Constitució.
«L’acord està a punt, està preparat, falta donar una resposta a la voluntat política que manifesten els grups parlamentaris», ha incidit, respecte a la renovació del CGPJ. «El Govern diu sí de manera rotunda», ha recalcat.
- FUTBOL De Sardenya al Camp Nou: Florentino vol Mbappé en el clàssic de diumenge
- Apunyalat La jutge ordena internar el menor que va matar un home al Raval
- GameStop llança una opa de més de 47.000 milions per comprar eBay
- Resultats a Catalunya Mercadona va gastar 5.200 milions a comprar productes a empreses catalanes el 2025 i va invertir 73 milions en la seva xarxa comercial
- Succés Els Mossos investiguen un tiroteig de matinada en un bar del barri de la Torrassa de l’Hospitalet
