Mobilitzacions
L’ANC convoca una acampada a la plaça de Catalunya de Barcelona
L’organització pretén convocar la protesta per al pròxim 15 i 16 d’octubre
L’Assemblea Nacional Catalana ha convocat aquest dilluns una acampada a la plaça de Catalunya. L’entitat independentista ha anunciat aquest dilluns aquesta protesta per als pròxims 15 i 16 d’octubre. «És un acte per denunciar l’opressió de la causa general contra Catalunya», ha explicat la presidenta de l’ANC, Dolors Feliu, en un acte sobre l’1-O celebrat a Tiana (Maresme). L’acampada pretén impulsar l’activitat política del Parlament.
Feliu ha insistit en la «frustració» de gran part de l’independentisme davant la falta d’estratègia unitària cap a la consecució de la república independent. La presidenta de la plataforma independentista ha retret als partits independentistes que no hagin fet servir millor les institucions internacionals al seu favor i reivindicar el resultat del referèndum.
Feliu ha destacat que l’Estat, malgrat la repressió, no ha pogut justificar els càrrecs del president Carles Puigdemont ni el delicte de sedició. «Només cal veure les manifestacions, ja no riem tant... són més dures, que no vol dir que siguin violentes, però són més dures», va opinar. Així ha anunciat que aquesta setmana es convocarà aquesta acampada com una primera mostra d’aquesta mobilització
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- La passarel·la de les campanades
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- La crisi fa pujar la pressió sobre el Govern i la pugna amb el PP i Vox
- Perfil L’‘elegida’ per Trump per liderar la transició que insinua rebel·lar-se
- La Xina condemna l’«ús de la força» i es declara «impactada»
- Cop al chavisme La justícia espanyola investiga cinc casos vinculats a Veneçuela
- Cop al chavisme La UE demana una «desescalada» i «contenció» arran del bombardeig
