Nova víctima
Mor un motorista de 52 anys en un accident de trànsit a Barcelona
Aquest sinistre eleva a 13 la xifra de motoristes morts a la capital catalana aquest 2022

Un motorista de 52 anys ha mort aquest dissabte a la matinada en un accident al districte barceloní de Sants-Montjuïc, de manera que les víctimes en sinistres de trànsit a la ciutat aquest any s’eleven ja fins a 16, 13 de les quals han sigut conductors de motocicletes.
Segons ha informat l’Ajuntament de Barcelona, els fets han tingut lloc vint minuts després de mitjanit, quan, per causes desconegudes, l’home, que conduïa una motocicleta, ha patit l’accident.
Fins al lloc s’han desplaçat dotacions de la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana de Barcelona i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), mentre que el consistori barceloní ha activat el servei de suport psicològic per atendre els familiars de la víctima.
Notícies relacionadesAmb la mort d’aquest motorista, les víctimes en accidents de trànsit a Barcelona aquest any s’eleven a 16, la majoria dels quals han sigut motoristes (13), a més de dos vianants i el conductor d’un turisme.
L’Ajuntament de Barcelona ha lamentat aquesta mort i ha traslladat el condol a la família i les amistats del motorista, a més de «reafirmar el compromís per continuar treballant per reduir les víctimes en sinistres de trànsit».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Barcelona, protagonista Scopely reafirma la seva aposta per BCN amb un ‘hub’ de 13,5 milions
- Club d’estil Núria Marín: "Per ser bona reina es necessita alguna cosa més que saber què és babord i estribord"
- Censura La Xina, a la caça de l’erotisme LGTBI
- CRÍTICA La veu de Portishead, una llum sobrenatural
- Novetat editorial Un llibre repassa la crònica negra amb el verí com a arma letal