Tribunals
Anticorrupció investigarà els contractes d’emergència del Govern denunciats pel PP de Madrid
El fiscal en cap obre diligències perquè considera que cal analitzar els set contractes de cadascuna de les «empreses suposadament afavorides»
El fiscal en cap de la Fiscalia Anticorrupció, Alejandro Luzón, ha acordat obrir diligències d’investigació per analitzar els set contractes d’emergència del Govern de Pedro Sánchez que estan inclosos en la denúncia que va presentar el Grup Parlamentari Popular a l’Assemblea de Madrid.
En un decret de vuit pàgines, recollit per Europa Press, el fiscal en cap indica que els fets denunciats «tenen una transcendència especial», per la qual cosa incoa diligències per aclarir-los, «i s’han d’obrir unes diligències per cadascuna de les empreses suposadament afavorides», entre les quals hi ha Beedigital i Industrias Plásticas Playbol.
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
- Una derrota que pot marcar el campionat Un Madrid indolent i espès es deixa mitja Lliga a Son Moix
- Segona vida (38) / Antonio Corgos "A Carl Lewis li vaig agafar mania: era un divo, anava a entrenar en limusina"
- EL PARTIT DE LA CARTUJA L’Espanyol resisteix a Sevilla i arrenca un meritori empat
