Tribunals
González Panero, exalcalde de Boadilla, a presó pel cas Gürtel
Condemnat a 36 anys i 11 mesos de presó per gairebé una vintena de delictes, entre els quals associació il·lícita, prevaricació, blanqueig de capitals i malversació
 
	L’Audiència Nacional ha ordenat l’ingrés a presó provisional per a l’exalcalde de Boadilla del Monte (Madrid) Arturo González Panero, àlies ‘el Albondiguilla’, després de ser condemnat a 36 anys i 11 mesos de presó pel cas Gürtel.
La secció segona del Penal, la mateixa que va jutjar aquesta peça de la macrocausa, ha atès la petició de laFiscalía Anticorrupció i ha donat tres dies a l’exalcalde del PP per ingressar a la presó, informen fonts jurídiques.
González Panero ha sigut condemnat per gairebé una vintena de delictes, entre els quals associació il·lícita, prevaricació, blanqueig de capitals, malversació o frau, en una sentència que pot ser recorreguda davant el Tribunal Suprem.
		Temes:
	    
	
	
	
	- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sistema sanitari El càncer de còlon en homes de 20 a 29 anys augmenta un 14% a l’any a Espanya
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Material de construcció Catalunya crea un ‘hub’ per construir edificis amb la fusta obtinguda després de la gestió forestal
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Celebrem la vida
- Ruta Girona culmina les fires
- Balanç del Departament Els canvis en la matriculació a l’FP a Catalunya funcionen: l’alumnat perdut en el camí abans de començar es redueix al 2,4%
