No hi haurà querella
Podem exigeix la dimissió de Batet per retirar l’escó a Alberto Rodríguez

Unides Podem no es querellarà contra Meritxell Batet. Alberto Rodríguez, tampoc. El front judicial dels morats contra la presidenta del Congrés s’ha quedat en res. Això sí, li exigeixen que dimiteixi per retirar l’acta al diputat canari. «La sortida més digna és la dimissió de Meritxell Batet», ha sentenciat la coportaveu de Podem, Isa Serra, després d’un cap de setmana en què semblava que les aigües s’havien calmat.
«És una cosa gravíssima. És una vergonya. Això no hauria de passar. És la nostra obligació denunciar un fet com que s’actuï, per part de la presidència del Congrés, en contra de la llei, i pensem que per això la sortida més digna és la dimissió de Meritxell Batet», ha recalcat la dirigent de Podem sobre la posició del seu partit el dia que socialistes i morats es reuniran arran de la bretxa oberta en la coalició a causa de qui lidera la derogació de la reforma laboral.
Felipe Sicilia Unides Podem Meritxell Batet Congrés PSOE Pedro Sánchez Podem PSC PSC Yolanda Díaz Pérez Nadia Calviño Isabel Serra Ministeri de Treball
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- El conflicte del Pròxim Orient Israel ja controla les portes de Ciutat de Gaza per executar el pla d’invasió
- Colòmbia El Tribunal Suprem de Bogotà allibera l’expresident Álvaro Uribe
- Netanyahu dona llum verda a un pla per fer inviable un estat palestí
- Tensió a Sud-amèrica El desplegament militar dels EUA a prop de Veneçuela tensa la relació bilateral
- Estats Units Trump encrueleix la seva croada cultural, ara contra els museus