Protesta contra els indults
El CDR Acció Directa crema la bandera espanyola a l’Ajuntament de Vic
Un grup de persones ha cremat aquest dilluns a la nit la bandera espanyola que hi havia al balcó de l’Ajuntament de Vic. Tal com s’aprecia en un vídeo difós a les xarxes socials, dues persones es van enfilar al balcó de l’edifici municipal, van desprendre la bandera del pal i la van llançar al terra de la plaça Major per cremar-la.
📣Avui som a Vic per alliberar-la de l’Estat espanyol, perquè cap indult ens farà lliures.
— CDR_AccioDirecta (@CDRacciodirecta) 21 de junio de 2021
👉🏼Seguim organitzades
👉🏼Seguim mobilitzades
Ens trobareu de nit, somrients i clandestines.#AixecatiLluita#CDRenXarxa pic.twitter.com/gsVIPdt9rV
El CDR Acció Directa ha reivindicat l’acció en el seu compte de Twitter amb el missatge: «Avui som a Vic per alliberar-lo de l’Estat espanyol, perquè cap indult ens farà lliures».
Notícies relacionadesBandera per ordre judicial
Fa un mes i mig, el Jutjat Contenciós Administratiu 14 de Barcelona va obligar l’Ajuntament de Vic a penjar la bandera espanyola al balcó principal del consistori. Fins aleshores, només era al balcó de la Torre del Rellotge, on era també per ordre judicial.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos